Z racji, że głównie zajmuję się pisaniem treści, które mają znaczny wpływ na pozycjonowanie strony, to moja oferta copywritingu skupia się przede wszystkim na tym.
Strona internetowa to jedna z wielu składowych odpowiedniego marketingu. Pokaż więc potencjalnym klientom, że mogą Ci zaufać, a to, że trafili do Ciebie, nie jest tylko przypadkiem.
Jeśli treści zamieszczone na stronie nie będą spójne z Twoją marką lub będą ograniczały się do podawania suchych faktów, to klient szybko zamknie Twoją stronę. Sprawmy więc, aby tego nie zrobił!
Blog na Twojej stronie dokładniej opowiada o tym, czym się zajmujesz. To również jeden z lepszych sposobów na pokazanie klientom, że jesteś człowiekiem. Pozwalasz się im do Ciebie zbliżyć, opowiadając o swoim produkcie/ usłudze.
A przy okazji treściami na blogu pozycjonujesz swoją stronę! Dwa w jednym — czy to nie brzmi wspaniale?
Chcąc sprzedać coś w Internecie, musisz sprawić, by klient poczuł z Tobą specjalną więź. Nic nie zbliży go do Ciebie bardziej i nie zachęci do zakupu jak historia o Tobie. Dodatkowym atutem będzie, jeśli opowiedziana historia, znajdzie swoje odzwierciedlenie również w życiu klienta.
Treści, które od początku będą dla klienta trudne w zrozumieniu, sprawią, że opuści Twoją stronę i znajdzie inną firmę. Ba! Nawet nie będzie musiał długo szukać. Dlatego sprawmy, aby Twoje treści zachęciły odwiedzających Twoją stronę do skorzystania z usługi lub zachęciły do zakupów.