„Idzie jak po maśle” – przysłowie, które powinno mieć swoje odzwierciedlenie w Twoich tekstach. Klient nie chce spędzać czasu nad zastanawianiem się, co autor miał na myśli, oraz Twojej strony opuszczać z milionem pytań.

Dlatego treści na Twojej stronie powinny być poprawne:

  • merytorycznie,
  • gramatycznie,
  • ortograficznie.

Kogo nie rażą błędy typu „wogule”, „codzień”, „na przeciwko” lub „cofam się do tyłu”, „efekt końcowy”?

Nikt nie chce tego widzieć na Twojej stronie. Dlatego przeredagowanie treści to nic innego jak pozbycie się błędów ortograficznych, upraszczanie zdania, jeśli jest taka potrzeba, a także poprawne zastosowanie interpunkcji w stworzonych już tekstach.

Takie treści wzbudzą zaufanie nie jednego ani nie dwóch, lecz trzech klientów, a tym samym umocnisz swoją pozycję na rynku.

Napisz i przekonaj się, że nasza współpraca ma szanse powodzenia!