Opisy produktów
Od Ciebie zależy sposób, w jaki przedstawisz oferowany produkt lub usługę. Chcesz, żeby opis był nudny i bez wyrazu? Wierzę, że nie! W końcu zależy Ci na jego sprzedaży i dotarciu do klientów. Zatem pozwól, że przedstawię go za Ciebie i razem podbijemy rynek!
Opisy do katalogów
Opis do katalogów to trudny rodzaj tekstu SEO. Musi nie tylko być zwięzły, ale i ciekawy! W końcu to on stanowi wizytówkę stronę i zachęca do zakupu.
→ Poniżej przedstawiam Ci dwa różne opisy, dotyczące tej samej usługi. Przeczytaj je i sam zobacz, jak opis może wpływać na odbiór.
Najpierw przeczytaj ten opis: TU COŚ OPISAĆ
Podajesz w nim suche fakty. To też dobre rozwiązanie, ale tylko dla osób, które znają się na rzeczy, wiedzą czego chcą i na co mają zwrócić uwagę. A przecież Twoi klienci to nie tylko znawcy. Chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób, więc może spróbujmy czegoś innego.
Teraz przeczytaj ten opis: I TU TEŻ BY WYPADAŁO
Wciąż podajesz w nim konkretne dane techniczne i realnie opisujesz produkt/ usługę, ale to z tym opisem trafisz do zdecydowanie większego grona.